mirage

'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van Uitkomsgebaseerde Onderwys (UGO) op Geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Een)

Boloka/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Meyer, Lukas en_US
dc.contributor.author Warnich, Pieter en_US
dc.contributor.author Van Eeden, Elize
dc.date.accessioned 2010-08-04T15:34:36Z
dc.date.available 2010-08-04T15:34:36Z
dc.date.issued 2009 en_US
dc.identifier.citation MEYER, L., WARNICH, P. & VAN EEDEN, E. 2009. 'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van Uitkomsgebaseerde Onderwys (UGO) op Geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Een). New Contree, 58:183-208, Nov. en_US
dc.identifier.issn 0379-9867
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10394/3274
dc.language Afrikaans
dc.publisher North West University (Vaal Triangle Campus)School of Basic Science
dc.subject History teaching
dc.subject School
dc.subject OBE
dc.subject Inteernational perspective
dc.subject Curriculum
dc.subject Post-modernism
dc.title 'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van Uitkomsgebaseerde Onderwys (UGO) op Geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Een)


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search the NWU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics