mirage

'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van uitkomsgebaseerde onderwys (UGO) op geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Twee)

Boloka/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Meyer, Lukas Wilhelm en_US
dc.contributor.author Van Eeden, Elize Sonja en_US
dc.contributor.author Warnich, Pieter Gabriël en_US
dc.date.accessioned 2012-02-29T09:48:29Z
dc.date.available 2012-02-29T09:48:29Z
dc.date.issued 2010 en_US
dc.identifier.citation Meyer, L.W., Van Eeden, E.S. & Warnich, P.G. 2010. 'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van uitkomsgebaseerde onderwys (UGO) op geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Twee). New contree, 59:85-110 [http://www.uniwest.ac.za/faculties/hss/staff/history.html] en_US
dc.identifier.issn 0379-9867 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10394/5857
dc.language Afrikaans en_US
dc.publisher Department of History, University of the North-West en_US
dc.title 'n Vergelykende internasionale perspektief op die historiese verloop en invloed van uitkomsgebaseerde onderwys (UGO) op geskiedenis as skoolvak in Suid-Afrika (Deel Twee) en_US


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search the NWU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics