mirage

The construction and use of Grahamstown cathedral's towers.

Boloka/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Berning, J M
dc.date.accessioned 2012-04-05T07:44:24Z
dc.date.available 2012-04-05T07:44:24Z
dc.date.issued 1987
dc.identifier.citation Berning, J.M. 1987. The construction and use of Grahamstown cathedral's towers. Contree : Tydskrif vir Suid-Afrikaanse stedelike streekgeskiedenis = Contree : Journal for South African urban and regional history. 22:15-19, Jul. [http://dspace.nwu.ac.za/handle/10394/4968] en_US
dc.identifier.issn 0379-9867
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10394/6401
dc.description.abstract • Opsomming: Teen die helfte van die 1840's is pogings aangewend om die vierkantige toring van die St. George-kerkgebou aan te pas om 'n stadshorlosie te huisves. Nadat die kerk in 1853 'n katedraal geword het, is ywerig beplan om die gebou in 'n eg-Gotiese styl te verander. Die poging om 'n toring in hierdie boustyl op te rig, het in 1860 misluk; gevolglik is die bestaande toring so aangepas dat 'n horlosie - aangekoop met bydraes van die publiek - daar ingebou kon word. Hierdie veranderinge het die karedraaltoring laat inmekaar stort en die horlosie moes verwyder word. 'n Nuwe toring is uiteindelik volgens 'n ontwerp van sir Gilbert Scottopgerig; dit het deel van die katedraal uitgemaak en terselfdertyd die stadshorlosie gehuisves. en_US
dc.description.abstract • Summary: By the mid-1840s attempts were being made to adapt the square tower of St George's Church to contain a public clock. After the church had become a cathedral in 1853, there were serious attempts to transform the building into a typical Gothic style. When the plan to build a tower containing a public clock failed in 1860, the existing tower was adapted to house a clock purchased by public subscription. These alterations, however, contributed to the collapse of the tower and the removal of the clock. Eventually a new tower was built to designs by Sir Gilbert Scott as a combined cathedral and public clock tower.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Afdeling Plaaslike en Streekgeskiedenisnavorsing van die lnstituut vir Geskiedenisnavorsing, RGN / Division for Local and Regional History Research, Institute for Historical Research, HSRC en_US
dc.title The construction and use of Grahamstown cathedral's towers. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search the NWU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics