Show simple item record

dc.contributor.authorVan der Walt, Johannes
dc.date.accessioned2017-02-15T13:08:45Z
dc.date.available2017-02-15T13:08:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationVan der Walt, J.L. 2014. Opvoeding vanuit ’n post-postfundamentitiese perspekief; Education from a post-post-foundationalist perspective. LitNet Akademies, 11(2):450-468. [http://www.litnet.co.za/category/akademies/litnet-akademies/litnet-akademies-opvoedkunde/]en_US
dc.identifier.issn1995-5928
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10394/20363
dc.identifier.urihttp://www.litnet.co.za/category/akademies/litnet-akademies/litnet-akademies-opvoedkunde/
dc.description.abstractDit het ’n aanvaarde feit onder opvoedkundiges en opvoeders geword dat daar ’n sekere verband tussen die opvoeder se lewens- en wêreldbeskouing en sy of haar pedagogiese teorie en praktyk bestaan. Daar het egter ’n paar probleme opgeduik sedert die opkoms van die postfundamentisme, wat beskou kan word as ’n reaksie teen Verligtingsfundamentisme. Post-postfundamentisme het ook betreklik onlangs sy verskyning gemaak in reaksie teen sowel die fundamentisme as die postfundamentisme, ook deur sommiges die postmodernisme genoem. Aangesien hierdie drie benaderings tot opvoeding en onderwys gelyklopend skyn te wees, vind opvoedkundiges en opvoeders dit moeilik om keuses te maak met betrekking tot hulle benadering tot opvoeding en onderwys. Op grond van ’n vergelyking tussen hierdie drie breë benaderings word die gevolgtrekking bereik dat die mees onlangse ontwikkeling, naamlik die post-postfundamentisme, die geskikste benadering vir opvoeders sal wees, aangesien dit daarop gemik is om die tekortkominge van die fundamentisme sowel as die postfundamentisme te omseil.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherLitNet Akademiesen_US
dc.subjectFundamentismeen_US
dc.subjectpostfundamentismeen_US
dc.subjectpost-postfundamentismeen_US
dc.subjectpostmodernismeen_US
dc.subjectopvoedingen_US
dc.subjectonderwysen_US
dc.subjectfoundationalismen_US
dc.subjectpost-foundationalismen_US
dc.subjectpost-post-foundationalismen_US
dc.subjectpostmodernismen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.titleOpvoeding vanuit ’n post-postfundamentitiese perspekiefen_US
dc.title.alternativeEducation from a post-post-foundationalist perspectiveen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.researchID10178309 - Van der Walt, Johannes Lodewyk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record