Search
Now showing items 1-7 of 7
Die begaafde leerling en geskiedenisonderrig op primêreskoolvlak (3)
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1985)
Boëseken, A.J. 1983. Van oorloë en vrede - onder die Suidersterre 1795 - 1910. [Book review]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Jordaan, S.P., Vivier, J.M., Barnard, C.J. & Schutte, M.A. 1984. Vakdidaktiek: geskiedenis vir die primêre skool. [Boek resensie]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Grütter, W. & Van Zyl, D.J. 1982. Die verhaal van Suid-Afrika. [Boek resensie]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Geskiedenisonderrig en die begaafde leerling op primêreskoolvlak (3).
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1985)
Die geskiedenisles tydens praktiese onderwys.
(The South African Society of History Teaching, 1988)
Die vraag-en-antwoordmetode in die onderrig van geskiedenis met behulp van prentmateriaal.
(The South African Society of History Teaching, 1987)