Search
Now showing items 1-10 of 10
Geskiedenisonderrig en die begaafde leerling op primêreskoolvlak (3).
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1985)
Jordaan, S.P., Vivier, J.M., Barnard, C.J. & Schutte, M.A. 1984. Vakdidaktiek: geskiedenis vir die primêre skool. [Boek resensie]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Grütter, W. & Van Zyl, D.J. 1982. Die verhaal van Suid-Afrika. [Boek resensie]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Boëseken, A.J. 1983. Van oorloë en vrede - onder die Suidersterre 1795 - 1910. [Book review]
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1984)
Praktykgerigte opleiding van geskiedenisonderwysers.
(The South African Society of History Teaching, 1992)
Die plek van werkopdragte by die opleiding van die geskiedenisonderwyser.
(The South African Society of History Teaching, 1991)
Die geskiedenislokaal as stolpunt van leerlingaktiwiteite.
(The South African Society of History Teaching, 1990)
Die begaafde leerling en geskiedenisonderrig op primêreskoolvlak (3)
(Historical Society of South Africa / Historiese Genootskap van Suid-Afrika, 1985)
Die geskiedenisles tydens praktiese onderwys.
(The South African Society of History Teaching, 1988)
Die vraag-en-antwoordmetode in die onderrig van geskiedenis met behulp van prentmateriaal.
(The South African Society of History Teaching, 1987)